Projekt poticanja točnog čitanja i čitanja s razumijevanjem i ove je godine proveden u 2. razredima.
Projekt Čitati glatko nije lako, ali to može svatko provode knjižničarka i pedagoginja svake školske godine u 2. razredima.
Prva provjera točnosti čitanja provedena je u siječnju kada je utvrđeno početno stanje nakon cijelog polugodišta tijekom kojega su se učenici podsjetili zaboravljenih slova i tehnike čitanja.
Nakon utvrđenog početnog stanja, učenici su s učiteljicama vježbali čitanje kada god su imali priliku i vremena.
Druga provjera čitanja obavljena je početkom lipnja i pokazala je zadovoljavajući napredak kod većine učenika. Preko 30 % učenika točno je pročitalo sve zadane riječi ili imalo jednu pogrešku. Tako su njihovi hodači na plakatu vrednovanja prešli mostom na drugu, lijepu i sunčanu obalu.
Dogovoreno je da će svi tijekom ljetnoga odmora malo i čitati kako se u 3. razredu postignuti rezultati ne bi pogoršali!