Učenici 5.a i 5. b razreda uključili su se u aktivnosti vezane za godišnji školski Erasmus+ projekt pod nazivom „Osigurajmo ETI budućnost: Ekologija, Tehnologija poučavanja, Inkluzija“ provođenjem razredne aktivnosti: Prikupljanje, razvrstavanje, prikazivanje i analiza podataka.
Aktivnost je imala za cilj istražiti uključenost učenika i njihovih obitelji u školske ekološke akcije i obiteljsku brigu o razvrstavanju i pravilnom odlaganju otpada (papir, plastika, metal, baterije, čepovi i biootpad).
Učenici su podijeljeni u 4 skupine koje su imale zadatak osmisliti ispitna pitanja kojim će istražiti jesu li učenici uključeni u neku od školskih ekoloških i humanitarnih akcija, te brinu li se njihove obitelji i oni osobno o razvrstavanju i pravilnom odlaganju otpada iz osobnog i obiteljskog života.
Nakon provedenog istraživanja prikupljene podatke učenici su najprije tablično razvrstali, a zatim ih prikazali stupčastim dijagramima i u sklopu razredne rasprave izvršili analizu prikupljenih podataka.
Aktivnost je imala za svrhu, osim ostvarivanja nastavnih ishoda vezanih za prikupljanje, razvrstavanje, prikazivanje i analizu podataka, osvijestiti učenike o njihovoj osobnoj odgovornosti u brizi za zdravlje naše planete i u skladu s tim nužnosti održivog razvoja.
Pogledate li slike upit ćete dio razredne atmosfere i pogledati rezultate njihova istraživanja.
Predmetna učiteljica:
dipl. ing. i prof. Edita Lukačević