preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mitnica

Login

 

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 2. 2011.

Ukupno: 957379
Ovaj mjesec: 2542
Ovaj tjedan: 406
Danas: 26
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Održane još dvije radionice u projektu Sinergija održivog razvoja
Autor: Darija Benaković, 10. 12. 2019.


Radionica „Od mrvice do gotovog proizvoda - upoznavanje proizvodnog proces“

Kao nastavak projekta „ Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“, dana 12. studenog, u našoj školi se održala radionica na temu „Od mrvice do gotovog proizvoda-upoznavanje proizvodnog proces“.

Radionicom su obuhvaćeni učenici 7.a, 7.b, i 8. b razreda . Učenici su se podijelili u više skupina te je svaka skupina dobila određeni proizvod. Za dobiveni proizvod, u određenom vremenu, morali smo smisliti privlačnu reklamu. Kada su se učenici svake grupe dogovorili i osmislili reklamu za svoj proizvod, morali su je predstaviti ostalim sudionicima radionice.

Učenici su iznijeli svoja mišljenja o svakoj reklami i je li im bila privlačna. Reklame su bile različite, neke su skupine veći naglasak dale na opis proizvoda, a ostale su više pažnje posvetile zanimljivosti reklame.

Bili smo zadovoljni programom radionice i naučili da, ako želimo osmisliti reklamu za neki proizvod, moramo ga najprije dobro upoznati, poznavati njegovu namjenu i sve njegove prednosti. A  da bi reklama polučila uspjeh, povećanje prodaje proizvoda, mora biti zanimljiva i proizvod učiniti primamljivim. Uzbuđeni smo i radujemo se nadolazećim radionicama.

Ana Rako, učenica 7. a razreda

Radionica: Bonton u poslovnoj komunikaciji

U ponedjeljak, 9. prosinca, učenici 7.a, 7.b i 8. b razreda su , pod vodstvom voditelja odjela rada s mladima  iz PRONI centra, Karoline Šoš Živanović i Gorana Jelenića,  sudjelovali u jednosatnoj radionici  pod nazivom Bonton u poslovnoj komunikaciji“.

U uvodnom dijelu radionice učenici su kroz igru: „Poredajte se po visini“  i „Poredajte se po datumu rođenja“ (vidljiva i nevidljiva razlika) usvajali pojmove verbalne i neverbalne komunikacije.

U središnjem su dijelu radionice, kroz aktivnost pod nazivom „Što me najviše smeta u komunikaciji s drugim ljudima“ (oluja ideja), učenici na ploču zapisivali svoja neugodna iskustva u komunikaciji s drugim ljudima. A zatim su se podijelili u grupe te kroz aktivnost „Prepoznavanje dobre i nekvalitetne komunikacije“, odvajali  fotografije dobre komunikacije od onih za koje su zaključili da predstavljaju lošu komunikaciju. Nakon toga su , promišljanjem o posljedicama takve komunikacije u poslovnom svijetu, središnju aktivnost završili tako da je svaka grupa kratko predstavila svoje zaključke na temu „ Bonton u poslovnoj komunikaciji“.

Radionica je završena sa pregledom zanimiljivosti vezane za kulturno poslovno komuniciranje u različitim kulturama.

Koordinatorica projekta za OŠ Mitnica,

Edita Lukačević, dipl.ing. i prof. mat.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju