preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mitnica

Login

       

       

           

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 2. 2011.

Ukupno: 1090813
Ovaj mjesec: 1956
Ovaj tjedan: 578
Danas: 31
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poziv za dostavu ponude
Autor: Goran Sauka, 11. 7. 2016.

Naručitelj OSNOVNA ŠKOLA MITNICA, Vukovar pokrenula je nabavu za Izradu projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrade i dvorane Osnovne škole Mitnica, Fruškogorska 2, 32000 Vukovar, te objavljujemo ovaj Poziv za dostavu ponude.

 


Naručitelj: OSNOVNA ŠKOLA MITNICA

Fruškogorska 2, 32000 Vukovar

OIB:15530245008

KLASA: 351-01/16-01/11

URBROJ: 2188-106-01-16-01

U Vukovaru, 8. srpnja 2016.

                                                                                                       Gospodarski subjekti

 

 

 

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

 

Poštovani,

Naručitelj OSNOVNA ŠKOLA MITNICA pokrenula je nabavu za _Izradu projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrade i dvorane Osnovne škole Mitnica, Fruškogorska 2., 32000 Vukovar te objavljujemo ovaj Poziv na dostavu ponude.

Sukladno članku 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 90/11., 83/13., 143/13.) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manju od 200.000 kuna bez PDV-a odnosno 500.000 kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

 

1. OPIS PREDMETA NABAVE 

Predmet nabave je Izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrade i dvorane  Osnovne škole Mitnica, Fruškogorska 2. Vukovar.

Opis: Glavni projekt mora biti izrađen temeljem zakona o gradnji („Narodne novine“ broj  153/13.) i ostalih podzakonskih akata sa svim potrebnim propisanim sadržajima.

Glavni projekt će detaljno opisati predviđene mjere energetske učinkovitosti i njihovu provedbu na postojećem objektu.

Glavni projekt uključivat će i izradu elaborata ušteda energije s prikazom postojećeg i novog stanja kojim će se računski dokazati da će predviđene mjere energetske učinkovitosti rezultirati uštedom energije za grijanje/hlađenje na godišnjoj razini /kWh/god) od najmanje 25%.

Mjere koje se moraju obuhvatiti projektom su:

- Toplinska izolacija vanjskih zidova,

- Zamjena vanjske stolarije,

- Ugradnja kotla na biomasu – pelete

- Ugradnja termostatskih radijatorskih ventila.

 

Svi tehnički podaci o izradi projektne dokumentacije mogu se pronaći na stranici http://www.mgipu.hr/default.aspx?id=31183.

 

 

Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV): 76.000,00 HRK.

 

Izradu projektne dokumentacije sufinancira Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja (Posredničko tijelo razine 1 – PT1) s 85% i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (Posredničko tijelo razine 2 – PT2) s 15% u sklopu Pilot projekta „Izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrada i korištenje obnovljivih izvora energije u javnim ustanovama koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja 4c1.1. koji se provodi sukladno Operativnom programu Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., Prioritetnoj osi 4 Promicanje energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije, Investicijskom prioritetu 4 c Podupiranje energetske učinkovitosti, pametnog upravljanja energijom i korištenja OIE u javnoj infrastrukturi, uključujući javne zgrade, i u stambenom sektoru, te Specifičnom cilju 4c1 Smanjenje potrošnje energije u zgradama javnog sektora. Projekt pridonosi ostvarenju ciljeva Direktive o energetskoj učinkovitosti /2012/27/EU), Dugoročne strategije za poticanje ulaganja u obnovu nacionalnog fonda zgrada Republike Hrvatske i Trećeg Nacionalnog akcijskog plana energetske učinkovitosti.

 

2. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

način izvršenja: ugovor;
rok izvršenja: 4 mjeseca od dana stupanja ugovora na snagu;
rok trajanja ugovora: 4 mjeseca;
rok valjanosti ponude: 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda;
mjesto izvršenja: OŠ MITNICA, Fruškogorska 2., 32000 Vukovar
rok, način i uvjeti plaćanja: u roku od 15 dana od dana zaprimanja sredstava od strane Posredničkog tijela razine 1 i 2. Sukladno odluci PT2 će sredstva isplatiti najranije 2017. godine (iznos od 15%); račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Osnovna škola Mitnica,  Fruškogorska 2., 32000 Vukovar, s naznakom na računu „Račun za predmet nabave izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrade Osnovne škole Mitnica, 32000 Vukovar, Fruškogorska 2.“;

●       

troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže              redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV, te cijena ponude sa PDV-om;

kriterij odabira ponuda (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): temeljem članka 21. Pravilnika o nabavi roba i usluga bagatelne vrijednosti, te proceduri ugovaranja (KLASA: 400-01/12-01-3, URBROJ: 2188-106-12-01) koji je donio Školski odbor Osnovne škole Mitnica, Vukovar,
isključenje i dokazi sposobnosti: dostaviti izvadak iz sudskog registra, potvrdu porezne uprave o nepostojanju duga ne starija od 30 dana, listu referenci s popisom izrađenih projekata. Svi dokumenti mogu biti dostavljeni u preslici.

3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

 

Ponuda treba sadržavati:

Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);
Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);
Dokazi (traženi dokumenti). 

4. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela I. i II. ovog Poziva na dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva na dostavu ponude.

 Molimo da Vašu ponudu dostavite:

rok za dostavu ponude: ponudu je potrebno dostaviti do 12 sati dana 20. srpnja 2016. godine;
 način dostave ponude osobno ili poštom s naznakom na omotnici: Izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu zgrade i dvorane Osnovne škole Mitnica, Vukovar, Fruškogorska 2.;
 mjesto dostave ponude: Osnovna škola Mitnica, 32000 Vukovar, Fruškogorska 2.

Otvaranje ponuda nije javno.

 

5. OSTALO 

Obavijesti u vezi predmeta nabave: ured@os-mitnica-vu.skole.hr
Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će objaviti u roku 8 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

S poštovanjem,

 

 

Ravnateljica škole:

                                                                                              Dubravka Lemac, mag.gl.ped.

 

________________________

 

 

Sastavni dio Poziva na dostavu ponude je Ponudbeni list i Obrazac troškovnika radi lakše komunikacije s gospodarskim subjektima.



Priloženi dokumenti:
Javni_poziv.PDF (236.24 KB)
OBRAZAC_PONUDE_ENE.UCIN..docx (14.09 KB)
OBRAZAC_ENE.UCIN..docx (12.57 KB)
JAVNI_POZIV_ZA_ENE.UCINK..docx (17.46 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju